• 한국지능정보시스템
  • 한국IT서비스
  • NIA

Notice

Home   Notice  Notice

★ Notice for all of ICEC2022 participants _ 0620

  • NameICEC2022
  • Date2022-06-19 23:23:03
  • Inquiry226
  • AttachICEC2022_Zoom Session Facilitation Checklist.pdf
Thanks for participating in ICEC2022.

The presenter should proceed with the oral presentation at the Hotel Inter-Burgo Daegu and the online Zoom session hall.

* Presentation schedule & numbers are able to check the below links.:
- Program at a Glance: https://icec2022.net/index.php?GP=pro/pro01
- Conference Program: https://icec2022.net/index.php?GP=pro/pro04

* You are able to access the Zoom through the button at the main page of the ICEC2022 website.

* Please prepare your presentation file in the format of ppt.


1. Please access the Zoom session 10 minutes before.
2. Please set your name as "NAME (Speaker, presentation number)"
3. Please keep mute except for your presentation time.
 

1. Please bring the USB including your presentation materials.
2. Please arrive at the session room 10 minutes early.
- If you do not arrive on time, the staff will contact you.
- If you are not able to attend or are late for your presentation, please request before the conference period.
3. When you arrive at the session room, please follow the sesion chair and staff.
4. Please use the laptop for the speaker that's on site.
5. Please note that Lunch (22nd, 23rd June) and dinner (22nd June) are served.

* If you have not completed registration, please complete it before the conference period.
* If you have made the reservation for the accommodation, please pay at the registration desk that's on-site.

---

제23회 국제전자상거래학술대회에 참여해주심에 감사드립니다.
ICEC2022는 호텔 인터불고 대구 또는 온라인(줌)을 통해 참석 가능합니다.

* 학술대회 일정 및 발표 순번은 아래 링크를 통해 확인 부탁드립니다.
- 프로그램 개요: https://icec2022.net/index.php?GP=pro/pro01
- 세부 일정표: https://icec2022.net/index.php?GP=pro/pro04

* Zoom은 ICEC2022 메인 페이지에 있는 버튼을 통해 접속 가능합니다.

* 발표자료는 파워포인트(PPT) 파일 형식으로 준비해주시기 바랍니다.

<온라인 발표자>
1. Zoom 세션에 10분 전 참여 부탁드립니다.
2. Zoom 접속 시 이름을 다음과 같이 설정 해주시기 바랍니다. : "이름(Speaker, 발표순번)
3. 본인 발표 시간 외에는 음소거를 유지해주시기 바랍니다.

<현장 발표자>
1. 발표자를 USB에 담아서 직접 가지고 오시어 발표를 진행해주시기 바랍니다.
2. 세션 시작 10분 전까지 발표장에 도착해주시기 바랍니다.
- 정해진 시간에 참석하지 않는 경우 진행요원이 연락 드릴 예정입니다.
- 정해진 시간에 늦으시거나 불참 시 사전에 협의 바랍니다.
3. 세션룸 입장 후 좌장 및 진행요원의 안내에 협조해주시기 바랍니다.
4. 현장에 비치되어 있는 발표자 전용 노트북을 이용해주시기 바랍니다.
5. 등록자 한하여 22일 점심 및 저녁, 23일 점심이 제공 될 예정입니다.

* 등록을 하지 않으신 분들께서는 반드시 사전 등록을 해주시기 바랍니다.
* 현장에서도 등록 및 카드결제가 가능합니다.
* 숙박결제는 등록데스크에서 카드결제로 해주시기 바랍니다.

--
ICEC2022 Secretariat
Phone +82 53 740 0423 | Fax +82 53 746 9007
E-mail info.icec2022@gmail.com | Website www. icec2022.net 
 
Total1 [ page1/1 ]
No. Title Name Date Inquiry
읽는중 ★ Notice for all of ICEC2022 participants _ 0620 첨부파일 2022.06.19 ICEC2022 2022.06.19 226
처음이전1 다음마지막
Top